Solutionarea daunelor

INFORMATII GENERALE

In situatia in care intervine un eveniment asigurat, persoana asigurata (sau mostenitorii acesteia) are/au obligatia de a comunica in cel mai scurt timp posibil asiguratorului producerea evenimentului asigurat si de a furniza toate documentele si informatiile solicitate de catre acesta.

Solutionarea dosarului de dauna intocmit pentru evenimentul notificat depinde direct de transmiterea de catre persoana asigurata (sau mostenitorii acesteia) a documentelor necesare completarii dosarului de dauna. In acest sens, va oferim sprijinul nostru furnizandu-va cateva informatii referitoare la acestea.

Pentru mai multe informatii cu privire la conditiile de acordare a indemnizatiei de asigurare, va recomandam sa cititi conditiile de asigurare. In cazul in care aveti nelamuriri, nu ezitati sa ne contactati:

  • telefon Relatii Clienti : 031 226 11 25, fax : 031 226 11 00 ;
  • e-mail : ro-office@cardif.com;
  • adresa : Str. Gheorghe Titeica, nr. 212-214, et. 7, sector 2, Bucuresti
  • program de lucru : Luni-Vineri, 9.00-18.00

 

PROCEDURA IN CAZUL RECLAMATIILOR SI LITIGIILOR

Orice reclamatie transmisa de catre Persoana Asigurata/mostenitorii sai legali/reprezentantii acesteia, dupa caz, cu privire la interpretarea si executarea Contractului de Asigurare va fi soluţionata pe cale amiabila, prin formularea unei sesizari scrise la sediul Asiguratorului. Aceasta sesizare va fi analizata de Biroul Relatii cu Clientii in termen de maximum 10 zile lucratoare de la data primirii sale, urmand a se transmite un raspuns scris, punctual si argumentat catre persoana care a formulat sesizarea. Aceasta nu afecteaza dreptul: de a apela la Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul financiar nonbancar (SALFIN.ro), Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului, Autoritatea de Supraveghere Financiara sau dreptul de a se adresa instantelor judecatoresti competente.